Aktifbebek Şikayet Yönetimi ISO 10002 konuları

XML veren en eski firmalar e-bebek, joker, mothercare ve aktifbebek'tir. Bu firmalar yüzlerce markayı bulundurup satabileceğiniz, hatta ...

4 Şubat 2019 Pazartesi

Activ Baby Store İzmir Mağazası Açılışında İzdiham Yaşandı!



Activ Baby İzmir mağazası inanılmaz indirimlerle açıldı... Açılışta İzmir'li ailelerin ilgisi hayli büyüktü... Neredeyse izdiham yaşandı!  Activ Baby nin bu Franchise mağaza eshot sokağında bulunuyor. Tüm İzmirlilere hayırlı olsun!

2 yorum:

  1. İzmir’e açılan Activbaby mağazası sayesinde birçok markanın ürününe kolaylıkla ulaşabiliyorum.Ben çalıştığım için bazen bebeğimin bir ihtiyacını annem almak zorunda kalıyor. Kendisi internet kullanamadığından mağazadan satın alabiliyor. Activbaby ‘ye birçok markayı ve ürünü elimizin altına sunduğu için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben dün akşam iş çıkışı activbaby mağazasına denk geldim. Activbaby mağazası sayesinde bebeğimle ilgili yeni ürünlerle tanıştım Activbaby mağazasında bebeğimle ilgili her konudaki ihtiyaçlarımı bir arada bulmak benim çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil