Aktifbebek Şikayet Yönetimi ISO 10002 konuları

XML veren en eski firmalar e-bebek, joker, mothercare ve aktifbebek'tir. Bu firmalar yüzlerce markayı bulundurup satabileceğiniz, hatta ...

21 Kasım 2022 Pazartesi

Activ Baby Franchise ve Aktifbebek.com XML Bayilik

Size bir bebek mağazası açalım mı? Peki, İnternetten bebek ürünleri satmak ister misiniz? Başvurularınızı aşağıdaki bölümden yapabilirsiniz. Aktifbebek.com Şikayet Yönetimi ve müşteri Memnuniyetinin amacı Nedir? Aktifbebek müşteri beklentileri karşılamak için daha çok çalışıyor. Kendi şikayet yönetim sistemi şikayetleri, nedenlerini ve nasıl giderileceklerini belirler.



Yönetimi ve müşteri Memnuniyetinin amacı ile hareket eden Activ Baby Size Bir Bebek Mağazası Açalım mı? sloganı ile bebek ürünleri satmak isteyenlere bayilik hizmeti vermektedir. Franchise Bayiliği ile size bebek ürünleri satacağınız ve ürünleri tanınmış bir mağaza açabiliriz. Bilgi ve sorularınız için Activ Baby Franchise sayfamızdan bilgi alabilirsiniz. Tüm ihtiyaç duyulan bebek ürünlerini, mağazalarımızda ebeveynlerin hizmetine sunmaktayız. E-ticaret alt yapımız sayesinde sürekli ve devamlı olarak ürün tedariği sağlayabilirsiniz.

Franchise sistemiyle büyümeye devam eden markamız ile cazip bayilik şartlarıyla tüm Dünya Markası bebek ürünlerini tek bir marka ile sizlere karşılıyoruz. Bu prensip ve çabalarımız ile 350 den fazla markayı tek çatı altına toplayabildik. Bu markaların toplamda 8000 adet'den fazla bebek ürünleri vardır. Bu sayede tek marka ile mağazanızda 350'den fazla markayı satışını yapabilirsiniz. Ürünleri dilerseniz internet'den satabilirsiniz. 

Anne ve Bebek Ürünleri Üzerine XML Veren Firmalar: ; Çocuk Giyim, Bebek Giyim, Anne & Bebek Aksesuar, 

12 yorum:

  1. Xml anlaşması yaptığım bir firma aktif bebek.Operasyondakı arkadaşlar çok dinamik ve çözüm odaklı.Binlerce ürün ve yüzlerle markayla çalışma fırsatı yakaladım sayelerinde.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. E ticaret yapmak istiyorum aktif bebekle çalışmayı düşünüyorum bu firmayla çalışanlar varsa bana yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aslı hanım ben yaklaşık 4 aydır aktif bebek firmasıyla çalışıyorum çok memnunum çalışanlarda çok ilgililer günlük siparişlerim 20-25 adeti buluyor.

      Sil
  4. Merhaba ben Görkem, 26 yaşındayım. Sanal Pazar yerlerinde (Trendyol, hepsiburada) stoksuz satış yapıyorum. Aktif bebekle de iş birliği yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Görkem kardeşim . Ben 2 yıldan fazladır çalışıyorum Aktif bebekle. 4 yıllık anlaşma yaptık. Çevremdekilere öneriyorum çoğunlukla . Hem kendi işinin patronu oluyorsun hem de sermayesiz güzel kazançlar elde ediyorsun.

      Sil
  5. Ben ana okulu sahibiyim.Bazen veliler benden ve diğer öğretmenlerden bebek ürünleri soruyor.Önerilerimizi merak ediyorlar.Bende araştırmaya başladım.Stok tutmadan kaliteli markaları nereden alabilirim diye.Aktif bebekle böyle çalışmaya başladık.Çok memnunum.Bizim için ek bir kazanç yeri oldu.

    YanıtlaSil
  6. Ben daha önce kadın giyim satıyordum.İadeler çok fazla oluyordu.10 gün elbiseyi giyip iade ediyorlardı.Üstünde saç kılları parfüm kokusu.Çok kötü durumda bana geri geliyordu.Bir arkadaşımın önerisiyle bebek ve anne ürünleri aramaya başladım.Hakkında güzel şeyler okuduğum için bu firmaya karar verdim ve Aktif bebekle çalışmaya başladık.İadeler yok denicek kadar az.Bazı ürünler hijyen olduğu için direkt iadeyi red edebiliyorum.Şuan herşey aşağı yukarı güzel gidiyor.

    YanıtlaSil
  7. Bende 1 yıldır eticaretle uğraşıyorum.Dropshiple ilk yakın arkadaşım beni tanıştırdı.Aklıma çok yattı.Depo kiralamana gerek yok,ürün bulmana gerek yok,eleman çalıştırmana gerek yok,stok tutmuyorsun.Xml ve dropship hizmeti veren çok fazla firma var.Bana en mantıklısı bebek ürünleri satmak geldi.Ve aktif bebekle bu şekilde çalışmaya başladık.Sürekle ürün katogorilerini genişleten bir firma.Bu özellikleri çok hoşuma gidiyor.Bu ticaretin şikayetci olduğum özellikleri de oldu normal olarak.Misal trendyol komisyonlarından şikayetçi olan satıcılardanım bende :) neyse yine çok konuştum herkese iyi satışlar.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.Ben üniversiteden mezun olduktan sonra iş bulma sürecim hiç iyi geçmedi.Kendime göre bir iş bulamıyordum.Sosyal medya ve teknolojiyle aram iyi olduğu için en mantıklısı e-ticaret diye düşündüm.Bir arkadaşım hep ürün alıyormuş aktif bebekten .Bana o söyledi xml hizmeti verdiklerini.3 aydır çalışıyoruz.Ben memnunum bu iş birliğinden ve yapmış olduğum işden.Kendi mesleğimi de yapabilirdim tabi.Ama şu anlık kazancım beni yeteri kadar tatmin ediyor.

    YanıtlaSil
  9. Anne olduktan sonra işimden ayrıldım.Evde otururken neler yapabilirim diye çok düşündüm.Bebek ve anne ürünleriyle de son zamanlar çok yakın olduğumdan bu ürünleri satmak istedim.Bu ürünlerle ilgili bilgi sahibi olduğum için de hangisi nasıl kullanılır hangi markalar daha kullanışlı kaliteli ayırt edebiliyordum.1,5 yıldır artık bu firmayla çalışıyorum.Her şey çok mükemmel desem yalan olur. Her iş de olduğu gibi ufak pürüzler oluyor ama memnunum ben.

    YanıtlaSil
  10. Ben çok araştırarak buldum Aktif Bebeği .Siparişlerim her gün minimum 20 oluyor. İyi bir rakam mı size göre bilemiyorum .Bence kötü değil. İadelerle ilgileniyorlar.Zaten çok fazla iadem olmuyor .Başka xml aldığım bir firma daha var.Orası iadeleri asla kabul etmiyor.Hepsi bana kalıyor. Aktif bebek iadeleri kabul ediyor bu büyük avantaj bence.

    YanıtlaSil